Monday 17 March 2014

Poftă bună!

   Nah, a venit vorba și de mâncare. Mi s-a tot spus să mă ocup si de talentul ăsta, așa că nu am avut avut ce face, decât să ascult îndemnurile.

 

 

  Vreți rețete? 

  Poze am, precum vedeti. 



  Ia chifteaua, neamule!!!


     Chiftea de quinoa și bulgur, piure de cartofi și mazăre, verde, dar pierdută-n decor. Dovlecei cu niște usturoi zdrobit și băgați la cuptor.









    Poveste, poveste, că lunga mai este, această poveste.


  
  Ză bomba, de jos în sus:

 piure de mazăre, 

niște piept de pui perpelit la tigaie, pesmet bronzat frumos, sănătos 

și sos de roșii armonios. 

Povestea continuă cu ceva salată

 și-un sos de iaurt, 

cat să-mbucure ochiul si papilele. 

 

 


 Ce face o pasta la timpul ei? 

 Potolește foamea!


   Niște penne cu legume de-alea de  care-am vrut eu, niște chef și multă  poftă







  Pizza:

 

   Blat crocant. 
Mozarella. Sos de rosii. 
Pastă de rucola. 
Prosciutto. Rucola. 
Ulei picant.
Atât. Bun. Bun. 
Promit, că fu bun!








    Hai, că deja o dăm în chiftele.


   Chiftea de legume  și iaurt cu personalitate și alte ingrediente, pe lângă un cartof amețit de cașcaval. O frunză doua, trei... de salată, asezonate cu-n rosu  frumos și gustos.






  Taaaa nahhh!!! Sănătate într-o farfurie plină de bucurie. 


   Couscous, legume, pătrunjel, un strop de ulei, unul de lămâie, un praf de sare și uite-așa se face soare:














și-am încălecat pe-o sa, și v-am spus povestea mea, 

de v-am arătat ceva, din bucătăria mea!










1 comment:

  1. Why am I reading this in my lunch break????
    Everythis look delicious: )Another reason to miss u!

    ReplyDelete